söndag 23 november 2008

Tradera!

Jag tittar ofta på Tradera efter fynd. Men när jag lägger bud så blir jag ALLTID överbjuden. Lägger jag bud på en använd tandborste så blir jag ändå överbjuden, helt sjukt (alltså jag har inte lagt ett bud på en tandborste men ni förstår vad jag menar)!! Måste sitta något litet as och se när min signatur lägger ett bud och då går in och budar över.

Sen förstår jag inte hur man kan lägga bud på grejer som är billigare i affären. Var in nyss och kollade på "Bodybutter", då har någon lagt ett bud på 165kr + frakt, när de kostar 160 kr i affären. Äh jag fattar inte alltså...


Ser även att det är bra andrahandsvärde på polarn & pyret. Kanske man ska sätta ut Miltons pop overall. Den hänger ju bara på vinden och gör ingen nytta. Eller vill någon av Er köpa den?

1 kommentar:

  1. Japp, att sälja sådana prylar ger en o annan slant. Själv har jag köpt en precis sådan overall på Tradera - och är jättenöjd!! Hade aldrig köpt den för fullpris på Polaren.

    SvaraRadera