onsdag 12 november 2008

Adiós St Petersburgh. Hola Fort Myers!

Sådär ja! Då har man tillbringat två lugna nätter på Treasure Island i St Petersburgh. Det var lågsäsong och minimalt med folk på hotellet. Toppen tyckte alla utan herr Brandt som ville ha röj, men då hamnade han i fel sällskap moahaha!

Aja in med väskorna i den fullproppade bilen och vidare söder ut fast först ett supersnabbt stopp på den lokala parfymerian och köpte parfym alá Paris Hilton, 4-pack för ca 190kr. Fejk eller ej? Ja de är den ständiga frågan. Och jag bryr mig inte i vilket.....

Alla i bilen var tok-engagerade under hela bilfärden! Se bild:

Så jag fick roa mig på egen hand genom att knäppa kort på mig själv.....

....och på en bro vi körde över.....
...och på en polisbil som hade stoppat en annan bilist.....

.... och Fort Myers från toppen av en annan bro....

....och Fort Myers Centrum.... ett riktigt surfarcentrum....cool maan....

Bara två timmars bilfärd söder ut så märks en enorm skillnad, vilket klimat, vilken luftfuktighet, vilken hetta och ändå vill Magnus hem...hmm för mycket haschisch???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar