söndag 9 november 2008

Outlet


På kvällen så var vi på Outlets i Orlando. Där fanns de flesta märkes butikerna. Jag har hittat en liten favorit butik http://www.forever21.com/ . Så billiga och snygga kläder, jag antar att kvaliteten inte är den bästa men då behöver man inte grina om dom går sönder heller. Det vart några toppar och någon väst.


Jag är en "creme & Lotion" människa så jag ville promt in på Bath & Body Works. Där hittade jag "Sleep Pillow Mist". En aromspray som man ska spreja på kudden och lakanet som gör att man sova bättre. Dessutom doftar det såååååå gott, lavendel & Vanilj. Det luktar så fräscht i hela sovrummet. Måste in och köpa en till innan vi drar hemåt. Mamma köpte också en efter hon hade provat min. Vet inte om det fungerar men jag har då sovit som en stock. Ni skulle känt hur gott det luktade i butiken, jag ville inte gå ur den!! http://www.bathandbodyworks.com/home/index.jsp

Det blev ett par höga kängor på NIKE också och annat smått och gott. Ska även köpa ett par mörkbruna UGGS. Fula men ack så sköna. Är det ett tecken att man blivit gammal och mamma? Att man tar de som är bekvämast och inte snyggast?!

1 kommentar: