onsdag 5 november 2008

Söndag. Mot Arlanda!

Väskorna är packade och klara. Tiden tickar sakta på och i bara väntar på att få åka iväg till tåget. Vi åker ner till mormor och morfar, där var det fullt hus. Johanna och Tony skjutsade in oss. För första gången i mitt liv så var jag ute i god tid. Förra året när vi skulle till Kanarieöarna så var vi sena som vanligt. VI kom typ 2minuter innan tåget skulle gå. Det fick inte hända igen, och de gjorde de inte!!!



När vi kom fram så kom inte bussfan som de hade lovat utan vi fick vänta ca 34minuter, i det kalla vädret. Men till slut kom den och skjutsade oss till hotellet. Där vi åt lite mat.




Ungarna fick pannakaka mendans jag tog en biff med potatisgratäng, Magnus tog hamburgare och mamma & pappa delade på en räksallad, jag ger mig fan på att räkorna också var råa. Fyfan var rött köttet var, helt blodigt och äckligt. Nu mera ber jag om super välgjort, när jag beställer kött!!

´Näää ja å intä bitter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar