lördag 15 november 2008

Numera min!!

Vi hade ju som sagt de bästa platserna. Vi satt ju nästintill I båset. Då stod Chris Osgood precis bredvid mig under hela matchen. Jag frågade Magnus om jag skulle be om hans kepa, men Magnus sa "Fina, är inte de lite väl pinsamt"?"Han kommer tycka att du är en tönt". OK tänkte jag men jag satt och funderade ett tag men sen när Magnus vände sig bort så pickade jag på honom och frågade om jag fick den. "Sure but after the game"!!
Där ser du Magnus, jag är en tönt....du har rätt! Tyvärr så fick jag den inte signerad för det var sån säkerhet när perioden började ta slut, så de hann jag inte fråga... Ser ni vad han är lik Måns Möller?!

2 kommentarer:

  1. Om biljetterna kostade 1500kr styck så skulle jag ha bett om mer kläder..! Han kunde väl ha bjudit med er på efterfest eller nåt, det är väl inte för mycket begärt! Magnus kunde ju ge dem en hel del gratistips om träning och fintar mm. men men deras förlust:)

    SvaraRadera
  2. Ja jag fattar ingenting, här sitter man med en riktig leksing bredvid och de frågar inte ens om vi vill med?! Äh det är nog ren avundsjuka!!

    SvaraRadera