torsdag 13 november 2008

Testing Testing...

Idag har vi legat på stranden från 10-15. Härligt härligt! Sen blev det en Wrap och hamburgare på Tiki Bar. Sen ville ungarna bada i poolen och då passade jag och Mangan på att åka in till byn och handla. Fort Myers Beach är verkligen en surfar by, tyvärr glömde jag kameran så ni får inte se hur de ser ut, men kanske imorgon! Köpte en "reef" bikini (bild kommer i morgon) och en "Roxy" kjol. Magnus handlade Quicksilver, Billabong och O´neal kläder. Jättesnygga!
Nu på kvällen gick jag och herrn i huset ner på det fabulosa stranden, jaa jag har aldrig vart på en sån härlig strand förut, och provade kameran. Hade vår systemkameran med oss och provade olika "val" som kameran har. Tog dessa utan blixt men de blev så suddiga. why baby why??

Ser Ni vad suddiga dom blir. Så irriterande! För tar man med blixt så blir det inte det här fina ljuset. Jag är talanglös med kameror!


Relaxing..
Jag skulle kunna sitta här i timmar! Så fint!
Dom här tar mig ca 103cm över havet...

Light!!! Magnus börjar känna av alla strips till maten så han måste skära ner på något så det fick bli en light öl -istället!
Nu ska vi över till Tiki Bar för några parapluuu-drinks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar