söndag 2 november 2008

De funkade

Så nu är jag hemma igen. Det fungerade med mina blinkningar, hon trodde väl att jag hade ticks. Så jag fick använda presentkortet fast det gått ut för 6månader sen. Sååå snällt! Hon frågade vilken slags makeup jag ville ha, och jag som nästintill aldrig sminkar mig förutom mascara så tog vi en dagsmakeup. På bilden syns det inte så mycket men jag märkte då att en fondation gör MYCKET. Ska handla på mig lite smink i Florida, de har Make up Store där också, säkert billigare!


Fy faan va glad jag ser ut. Jag måste vara världens lyckligaste!

2 kommentarer:

  1. DU MÅSTE JOBBA PÅ POSTEN.DÄR ÄR ALLA SÅ POSITIVA OCH FRAMÅT. DET VAR DÄRFÖR DU FICK RABATTEN TROR JAG. POSTEN I MITT HJÄRTA.......

    SvaraRadera
  2. Jag tror att du är sådär glad för att du ska åka till USA! :-) Är ni inte framme snart? Jag är inne o glor på sidan hela tiden, men inga nya inlägg! Sluta bada o sola, börja skriva! Jag vill veta allt, badtemp, hur ananasen smakar, om dom kör ut post på ett bättre sätt, om dom har stora bilar, ja du vet, allt som är intressant. Okej, allt du shoppar också då! Ha en riktigt bra resa, hälsa föräldrarna! // Joakim

    SvaraRadera