lördag 22 november 2008

Med NY runt knuten..

Det här kan man säga att New York ligger ett stenkast bort från Newark´s flygplats. Vi mellanlandade där både på dit och hemväg. Jag såg frihetsgudinnan från planet. Cooolt va?! (Klicka på bilderna för större format)
På denna flygplats jobbar världens otrevligaste människor. Undrar hur jobb uttagningen går till?
"Nej tyvärr du får inte jobbet, jag såg att du smålog lite, så tyvärr. Men du är välkommen när du har blivit sur och bitter"

Även personerna på Continental Airlines har fått gått igenom det testet. Jag förstår inte varför man väljer ett servicejobb om man är otrevlig och snäsig. Jag blir förbannad bara jag tänker på dom!
Men visst ser det fint ut i New York. Vi ångrade att vi inte tog tre dagar här också, när man ändå är här liksom.

1 kommentar:

  1. Jag har en gammal chef som jag kan tipsa om arbetstillfälle i New York då. Han stämmer in på alla kvaliteter man ska ha!! Ha Ha

    SvaraRadera