lördag 6 december 2008

The Magic Room!

Mina pärlan fynd från förra veckan är klara! Jag sprejade korgstolen vit och köpte en svart fårskinnspläd på Rusta igår. Bordet har jag skrapat bort färg och slipat men jag orkade inte längre än så här. Men herregud jag har ju tusen andra grejer som är viktigare än ett bord. Tex Desperate Houswives, Ugly Betty, Färjan... vi har även fastnat för Guitar Hero. Fy Faaan va kul det är! I Tisdags satt jag och Brantas uppe till 01.10 och spelade, sen ringde väckarklockan 05.00. Sånna dagar är det tur att smink finns eller hur?!
Vi ska även upp med en kabellist från tv:n så det smälter in i väggen.. Ni noterade väl att det är en postpenna på sängen va?? Japp posten i mitt hjärta!


Vi har även svart/vitt i sovrummet så då är en svart adventsstjärna är en självklarhet där.
Ikväll kommer några vänner över på middag så nu ska jag rensa undan lite.
Sup och Svälj, trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar