onsdag 17 december 2008

Vart ska detta sluta??

Jaha då har det hänt igen! Jag har ännu engång träffat en kändis. Först hamnar man på efterfest med Jon Bon Jovi, sen är det Svenne Rubins, Gunde Svan, E-type har man väl sprungit på, sen är det NHL-spelare som är efter en och nu idag så fick jag äran att träffa Trond i Larz Kristerz. Vart ska detta sluta. Jag ger mig fan på att prins Carl-Philip kommer in på Shell imorgon och vill ge mig nåt. It´s not easy to be me!

Jag fick en skiva om jag lovade att rösta på lördag....och de ska jag!


Turnesläpet...

Männen, myten, legenderna!

2 kommentarer:

  1. Åh lyckost du ;) Tänk att få träffa så mycket kändisar. Men LarsKristerz tar väl ändå priset.
    Kram Therese

    SvaraRadera
  2. Den där bilden på bandet är min humor på hög nivå!! Nu behöver jag bara tänka på den större killen, med peruken som han har på sig på bilden för att få ett gott skratt!

    SvaraRadera