torsdag 11 december 2008

Lucia och Date..

Idag var vi på lussefirande för Milton & Co. Milton fick nog en chock när det stod 50 personer och tittade och fotade på dem, så han och hans kusin Wiggo har nog inte stått stilla på bra länge. Men dom var såå söta med sina små tomte-outfit
Efteråt blev det fika...och snörullning för Milton Och Wiggo. Syns det?
Sen drog jag in till stan och träffade roliga Anna. Vi fikade lite på Wayne´s. Har för första gången druckit min första Chai Latte (the) och det var även min dyraste Chai Latte. Jag tog det och en muffins. 65 spänn gick kalaset på. Men va fan, det får jag ju en hel lunch för. Nej fyfan va dyrt! Nästa gång blir det vatten. Men då får man väl betala 30 spänn för isen säkert. Jag gnäller som en pensionär men var de inte lite dyrt??

Sen var vi ute och for runt lite. Jag shoppade lite julklappar till ungarna och liite till mig. Denna bricka var en av inköpen...
Sen hittade jag denna plåtlåda som matchar min köksgardiner.......med fyllning aaah kvällen är räddad! Thank you God!!

1 kommentar:

  1. Det såg inte så dumt ut innehållet i den där burken!
    Och ja, man skulle verkligen kunna sätta i sig godiset som jag gjort på en kvart.....
    Det är väldigt dyrt på waynes och det är synd för jag gillar deras kaffe.
    Kramar Anna

    SvaraRadera