lördag 4 maj 2013

Poolhäng

 Idag har vi hängt vid poolen hela dagen och det känns kan jag lova! Fy helvete vad det svider och bränner på hela kroppen!!! Mille vill aldrig bada själv och jag tycker det är för varmt att bara ligga och steka så då flyter jag runt på en madrass och Milton hänger och dyker och skvätter runt mig. Och solen tar som fan..

 Var till shopen och köpte på oss olika solskydd men det tog rejält på denna blekfeta kropp ändå..

 Jag tog en paus och gick ner till stranden en snabbis, det var ju knökfullt då hade vi de bättre vid poolen, det var vi och 3 till... lagomt! Magnus pratade med nån vakt här på hotellet och han sa att han ALDRIG skulle bada i havet, det finns tydligen haj som kommer väldigt nära land och går man ut på piren så kan man se de om det är klart vatten. Usch och nej!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar