torsdag 9 maj 2013

Fort Myers Beach

 Då är vi tillbaka på vårat favoritställe ( och mamma & pappas =) Fort Myers Beach. Kom hit en dag tidigare än planerat, så är de när man är hemlös!
 Allt var sig likt sen sist vi var här 2008. Solen skiner, husen är färgglada och sanden är mjuk som mjöl.

 Min kropp är i chock av all sol. Huden ramlar av mig från topp till tå. Tråkigt som fan!!! Precis när jag fått till den schyssta färgen.. men men det är väl en världslig sak!
 Vi klarade oss iallafall 15 minuter innan tjatet från Milton kom. "Ska vi bada i poolen?!" efter han tjatat i 15 minuter till så gick vi ner och han badade och vi tittade på. 

 Fort Myers Beach är ju känt för sin vackra solnedgång så efter Mille badat i poolen ett tag så gick vi ner på stranden, Ebba stannade på rummet som vanligt =)

 Alltså det är så äckligt fin sand här. Det är som mjöl, så häll ut lite mjöl och prova att gå i så vet ni hur vi har det på dagarna ;-)
 Här ligger höga hotell på rad intill stranden. Det är inget som stör mig iallfall, jag tycker det är rätt coolt.



 Här är vårat hotell, det är ett lågt hotell men duger alldeles perfekt.
 StekarBrandt har fått till brännan jäkligt bra... konstigt....;-)
 Superman!

 Vattnet hade dragit sig utåt nät vi kom ner till stranden, det var fina mönster i vattnet efter vågorna.





 Det finns inge mer rogivande än att sitta på stranden och titta och lyssna på havet och äta chips. Det är min melodi de!

 Magnus kör sin Lite-öl och jag nån sliskig dricka.. Slentrian javisst =)

 Nu är det nära att solen går ner!!!



 Nu kör Milton lite "Rimer Style"







 Adios Solen!

2 kommentarer:

  1. Fy faan va härligt ni har de!! Förstår Att ni inte vill komma hem ;-)

    SvaraRadera
  2. nä vad ska vi hem å göra ;-)

    SvaraRadera