lördag 18 maj 2013

Last day in Florida =(

 Då var dagen kommen som vi inte trodde skulle komma så här snabbt! Imorgon åker vi hem till Landet Lagom. Idag så har vi varit på en skitdålig strand, lortig och äcklig botten så vi stannade bara en timme. Den låg ju typ i Tampa så man kan väl inte kräva mer än så. Vi är ändå rätt mättade på solen så ac:n i bilen lockar mer. Annars har de inte hänt så mycket, tog en kaffe på Starbucks, var in på supermarket, lämnade tillbaka hyrbilen och vi avslutade kvällen med att gå ut och äta på  Champps, en restaurang likt Olearys med massa tv-apparater med sport på. Maten var återigen inte bra. Det är fan inte god mat här i Usa. Jag tycker om nyttigare mat. Tycker det inte är gott med massa smält ost och pommes till varenda maträtt. Är det något dom är bra på så är det Donuts, det har jag nog ätit en om dagen. Beach 2013 existerar inte för mig efter denna resa ;-)

 Ebba vill som vanligt inte vara med på kort så Milton försökte ta massa smygkort, funkade sådär va ;-)






 Milton har gått och blivit ett Tampa Bay Fan, tror mest det är för att dom är blåa och har en blixt ;-)

 Ebba är toksåld på Pink och Victoria Secret. Hon har handlat body mist så det räcker åt hela Gustafs tror jag ;-)

Allt är färdigpackat och klart för avfärd imorgon. Flyger lyfter 11:15 amerikansk tid eller 17:15 svensk dårå. Nu ska jag kolla på Vänner! See ya in Sweden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar