måndag 2 februari 2009

En utmaning..

Fick en utmaning av Zinkbaljan och reglerna är följande: Svara ärligt. Skicka testet till minst fyra personer. Länka!

MITT ROLIGASTE MINNE: Jag har många roliga minnen, jag kan ju nämna några. Självklart när jag fick barnen. Minns ju även flera resor, den senaste till USA var ju toppen. Har även ett gammal minne som hände för ca 8-9 år sen. Jag och min kompis Kicki drog iväg till Stockholm för att gå på konsert. Det var nån som hetter Jon Bon Jovi som spelade. Jag visste ju knappt vem han var men jag hakade på ändå. Väl där så fick vi dåliga platser så vi gick ner till sektionen närmast scenen och la på smilbanden och frågade om vi fick sitta där istället, och eftersom Kicki är så snygg så fick vi det :-) Konserten började och vi stod och klappa och sjöng med, då en av Bon Jovi´s Crew vinkade ner oss till scen och frågade om vi vill sitta på scen under konserten? "Öh i don´t think so Mr" sa vi och fortsatte klappa händerna.....tror ni på de? Nej, självklart sa vi JAAAA!! Så vi fick sitta där på en varsin stol långt fram på scen med Bon Jovi sjungandes för oss och hela Globen jublande. Efteråt fick vi följa med på efterfest på Grand Hotel, ja och resten är historia....

MIN FAVORITMAT: Vad är INTE favorit mat. Jag äter allt. Men Tacos hör till favoriterna.

MIN FAVORITFILM: Jag har sett BÖRJAN på massa filmer men somnar efter 20 minuter. Men jag älskar svenska filmer. Beck och Wallander är ju kanonbra, jag har faktiskt hållt mig vaken till dom!!!

MIN FAVORITBOK: Jag har inte läst en bok sen gymnasiet då jag blev påtvingad att läsa nån tråkig bok. Men måste jag välja så får de bli nån "HåkanBråkan" eller "Bert"... tråkigt, jag vet!

FAVORITFÄRG: Rött, vitt och svart.

MEST PINSAMMA JAG GJORT: Vart ska jag börja ??

BÄSTA VÄNNER: Men det är ju såklart min lilla Magnus!!! Men Seabeach, du ligger jävligt bra till du också :-)

SÖTASTE BEBISEN: Jag vore väl konstig om jag inte sa Ebba & Milton fast dom är inga bebisar... Men det finns ju miljoner som är usöta!

LIVS STÖRSTA KÄRLEK: Han som jag somnar bredvid varje kväll!

Nu ger jag er en utmaning:

2 kommentarer:

  1. Ahaaa, nu förstår jag varför du promt vill spela Jon Bon Jovi... =)Det går bra för mig om det betyder roliga minnen för dig! ;)
    /Muttolainen

    SvaraRadera
  2. Man tackar och bugar och ska naturligtvis anta utmaningen...

    SvaraRadera