tisdag 24 februari 2009

Är jag tråkig?

I helgen är vi barnlediga. Då ska ni veta att det är vi inte ofta. Så vad gör man då? Enligt en viss person i huset (nämner inga namn men det är inte Milton & Ebba) så ska vi gå på "underbara" Hela Huset Gungar men enligt den andra halvan så ska JAG inte det. Sist jag var på "Huset" så gick vi in runt 21.30 och jag ville hem 22.05. Desperata människor är det som befinner sig där, det finns säkert normala också men de är då inte dom som stryker sig runt mig. Undra om jag också utstrålar desperation, för man brukar ju dras till sin like..


Jag vill ju göra något mysigt. Kanske åka hem till några vänner och äta en flottig potatisgratäng och en köttbit. Eller varför inte spela biljard eller bowling. Eller badminton, åh jag älskar att spela badminton! Eller så tar man sitt jetplan och flyger till Mauritius och myser som på bilden nedanför. Bara nåt enkelt alltså.... :-)
Jag är ju så mörkrädd så jag törs ju inte va hemma själv heller så det blir väl som Biffen vill OM det inte finns någon som vill ha ett fosterbarns flicka på 27år hos sig en lördagkväll!
Nåväl vad är en bal på slottet!

5 kommentarer:

  1. Du tråkig! Knappast.. Förstår dig,jag är lite som dig. Mysigt att bara vara hemma med sin älskling . Nu är ju då min älskling inte hemma så ofta på helgerna så man får ju passa på när han är ledig. Stå på dig med att bara vara ni två.. Ut och köp dig sexiga underkläder och shocka honom ;-) kram

    SvaraRadera
  2. Neee inte är du tråkig heller..
    Det gungande Huset står kvar flera lönehelger framöver...
    Ni ska ju passa på o mysa riktigt ordentligt. GO CRAZY!!!! o ha erat eget Huset gungar.. hehe Änt hä bara o gunga hemma.

    SvaraRadera
  3. Du är väl knappast tråkig!! Gör som Mia säger ;) Det måste väl ändå fungera :D
    Ha det så trevligt i helgen, oavsett vad det blir.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Stanna hemma och vila! Magnus, du vet hur du blir. Fånig, och så ser du dubbelt!

    SvaraRadera
  5. Håller med ,, var hemma
    och vila,, ni vet ju hur det blir dagen efter,, eller har ni glömt ???

    SvaraRadera