fredag 6 januari 2012

Vi kör mina serum...


Nu när jag ändå har farten uppe så kör vi mina serum som jag använder också. Den jag använder för tillfället är Clinique´s Repair Laser Focus Serum. En lätt och löst serum som tydligen ska ha magiska effekter. Har du pigmentfläckar, rynkor och ålders tyngd hud? Ja då är det denna du ska använda. Den innehåller A-vitaminer, proteiner och antioxidanter och är något av de närmaste du kan komma en profesionell laser-behandling. 






En annat serum är Darphin´s Arovita C som jag köpte när jag var på ansiktsbehandling på Skönhetsbanken i Säter. Det är berikat med en rad vitaminer för att aktivt skydda huden mot de första åldertecknens. Fina linjer och rynkor suddas ut, huden får ny energi, bättre fasthet och en vacker ungdomlig lyster. Att den doftar gott gör det hela ännu bättre =) Jag gillar den, den sjönk fint in i huden.






Sist men inte minst är Englands Nr1 anti-age märke NO 7 protect & perfect intense beauty serum. Serumet som lovar minskning av rynkor med 50% vid användning i minst 4 veckor. Jag var inte sen och prova men jag ser ju ingen direkt skillnad på just rynkor eftersom jag inte har några enorma rynkor. Men av de tre jag skrivit om så gillar jag denna bäst! Så när Clinique´s är slut så blir det denna jag köper.




Fan nu sitter jag med godispåsen igen, jag som ska vara med i Gladiatorerna nästa år ;-) Det är svårt att stå emot frestelser, kan man inte operera bort sötsuget?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar