måndag 2 januari 2012

Iphone-Nörd

Nu när jag använder min Iphone som kamera så används i stort sett aldrig min systemkamera längre. Jag tar alla kort med mobilen nu så kvaliteten blir ju inte det bästa. Men hur smidigt är det inte då? En iphone gör ju att man tar mer kort än vad man gjorde tidigare. Det som är lite "farligt" med en Iphone är att det är lätt att man fastnar med att surfa runt på olika sidor. Jag kan kan komma på mig själv när jag och Magnus sitter i soffan med varsin mobil hur sjukt det har blivit. Vi sitter bredvid varandra och chattar med varandra på FB, spelar Wordfeud och är helt uppe i våra mobiler... sjukt... och så säger man att man inte har tid att träna... jojo... det låter bra Fru Björlund! Sitt du i soffan med din mobil och öka i vikt och skyll på ditt kontorsjobb... Stort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar