tisdag 4 januari 2011

Ombyte förnöjer

Igår skulle jag har varit till frisören och gjort ljusa slingor, som jag har längtat! Jag älskar att vara hos frissan och bli ompysslad, men såklart ringde hon på förmiddagen och berättade att hon har magsjuka. Skit också! Jag är så urless på utväxt, känner mig både ful och fet! Så jag ringde Ingrid och fick lite råd om toning så jag drog in till Coop och köpte en hasselbrun färg och smetade i håret. 30 minuter senare så vart jag som en ny tjej!

Före

 Efter


Jag har tagit kort med min "supermobilsomharvärldensstarkasteblixtochgersuddigabilder" . Tur är väl kanske det, för den undre är jag helt a´la naturale :-D. Men hur som haver så blev jag nöjd med hårfärgen, lite slingor till våren så blir nog det här bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar