onsdag 5 januari 2011

Julafton 2010


 Årets julafton firades uppe i vår stuga i härliga Lofsdalen! Min mor & far, Magnus mor och hennes Bo och så Mille förstås, och Ebba var i Taljland som Mille brukar säga.
 Det var ju knappast plus grader, var så långt ifrån man kan komma , hela-32!!!!
 Det är ju knepigt för det känns verkligen inte att det är så kallt, utan man ser det! Människor har inte hår i ansiktet här utan frost. Jag har insett att jag har ansiktshår som jag inte hade en aning om, kvinnorna här ser ut som shemales med frostskägg...frozen shemales...exotiskt!

 Magnus kör sin poze...sexy!
 Skotta bör man annars... gör nån annan det?
Jag och Milledill vid Lofsdalens skidbacke!
 
 De har byggt ett aktivitetshus här uppe med bowling, restaurang, lekaland och skjutbana så vi gick in dit och drack en latte medans Milton lekte i lekrummet. Innan hade vi vart in och köpt mig en riktig Norrlands-luva. Varm som satan!
 Utsikt från vår stuga! Riktigt nice!
 Muchomucho snö!
 Jag och min kära mor med frozen ansiktsår!
 Bästisar!
 Magnus, min mor & far! Tänk att jag fick dom bästa, helt fantastiskt!



Hoppas Ni hade en skön jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar