fredag 31 oktober 2008

Härliga Fredag!

Blev väckt idag av Magnus att det har snöat 1 dm!! Amenvafaan! Kunde det inte har väntat några dagar så man har sluppit skotta! Men Milton blev glad, då får han ä.n.t.l.i.g.e.n åka SKOTER. Ska åka in till Haralds Båtar och köpa riktiga skoterkängor åt ungarna när vi kommer hem, det finns inge skönare vinterskor än dem.




Igår var jag till frissan och klippte topparna. Fick rådet att göra inpackning för mitt hår behövde VERKLIGEN det. Det var väldigt risigt tydligen. Först tyckte kiropraktorn att jag skulle träna magen och nu tycker frissan att jag har risigt hår, undra vad jag får höra idag!? Det blir nog att jag har hängröv och behöver röra på arselet. Men jag ska börja träna....sen! Det värsta är att jag vet att båda har rätt men jag har skyddslappar för ögonen! Det fick bli en inpackning över natten iallafall. Fick en inpackning av snälla Herr Nord på Moduline, "Osmo Essence Intensive Deep Repair Mask" med en doft av kokos. Luktar enormt gott! Så nu är håret mjukt som silke! En blivande favorit tror jag att denna kommer att bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar