fredag 31 oktober 2008

I´m addicted to El Mandarinos!


De flesta människor har ett beroende, de kan vara rökning, alkohol, snus, shopping. Men inte jag inte. Jag ör beroende av tre saker. Läppsyl, godis och madariner! Igår drog jag i mig 7st mandariner på 5minuter. Fast jag är nog en periodare av mandarinerna, det är som värst när de precis har börjat komma ut i butikerna på höstkanten. Så nu sitter jag och Mille och myser med tända ljus, pippi långstrump och MANDARINER! Det enda som fattas är älskade Ebba! Hon är hos sin pappa denna vecka men kommer på söndag!


Ljusstakarn från Ikea och Hemtex och gammal skål från min mamma. Mandariner från Von Lidl.

De här kakformarna köpte jag på Pärlan, 5st för 5kr. Tycker det vart rättså mysigt.





Så har vi en liten "avbild" av Magnus haha!! Han är köpt på T.O Tradring på Sa Backa, inte Magnus utan Buddah!

Älskar dig Magnus!

1 kommentar:

  1. shit vad vig han är magnus. Han måste hålla på med yoga..

    SvaraRadera