söndag 7 april 2013

UVESA!

Björnen har vaknat ur idet! Eftersom jag inte har något minne så måste jag börja skriva igen nu när kosan styr mot Florida i slutet av april. Sist vi var dit,2008 så startade jag min blogg och det är ju skitkul att gå tillbaka och titta vad vi gjorde. För minns, det gör jag inte!


 
Busch Gardens Tampa!

 Rutten kommer ändras lite grann. Denna gång landar vi i Tampa den 29 april. Slänger oss i en hyrbil mot "Magnuson Hotel" på Clearwater Beach och i dagarna 3 kommer vi strosa runt på Busch Gardens. Där har dom helt galna karuseller... typ som Borlänge Marknads ;-)
Efter dessa 3 dagar så har vi inget planerat utan åker dit näsan pekar, den kommer garanterat peka söderut. Jag är sugen att åka till AnnaMariaIsland. Ett ställe där man kan lapa sol på kritvita stränder... perfekt!


Fort Myers Beach




Hilton Marco Island
 Sist hittade vi en liten favorit, som tydligen är alla pensionärers favorit också- Fort Myers Beach. Ett lugnt och otroligt mojjit ställe. Passar mig perfekt eftersom jag är som en pensionär... Vi har bokat samma hotel som sist- Holiday Inn- 5 dagars ren njutning! När vi njutit klart där så kör vi till Marco Island. Ett ställe vi inte tidigare besökt så det kommer bli spännande =) Vi har bokat in oss på Hilton Marco Island, ett 5-stjärnigt hotel precis vid stranden. Fasen va bra vi kommer passa in där med våra foppatofflor och Magnus har t-shirten "beer built this sexy body"...


SEXY!



1 kommentar: