torsdag 11 augusti 2011

Turkiet, Side

I September tror ungarna att vi ska till Turkiet... men så är inte... vi ska till Tjärna Ängar! Blir shopping på hemköp och mat på den lokala pizzerian!

NÄÄÄ! klart vi ska till riktiga Turkiet, Side blir det.. för första gången siddu. Jag har planerat lite lätt om vad vi ska göra...
1: in med väskorna
2: på med bikinin
3: köpa en luftmadrass till mig, Mille ska ha en haj... och där vet jag hur det slutar... att Mille ångrar sig och vill ha madrassen och jag ligger på hajjävulen och får en kass bränna!
4: jag ligger på hajen till kl 17.49
5: mat, antagligen den första kebeb som ges...Fina hungrig=Fina sur... ingen bra kombo!
6: Jag vill GÅ runt hela Side, Magnus vill sitta kvar vid hotellbaren... fårla se hur det slutar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar