onsdag 17 november 2010

Postlådor med smak!

 Har suttit och kikat på postlådor idag! Fan vilka skittråkiga det finns i Sverige. Fyrkantiga eller Brukas låda som sitter utanför varje bloggares hem. Den är ju fin geoförsig men jag  Googlade fram några coola mailboxar från staterna. Javisst sörru, Fina B vill inte ha som alla andra siddu!


Mattsvart men den känns lite för hård för vårt hus. Vi är ju liksom runda och mjuka i vårt hus!


Mailbox med Skinnimitation, cool som få! Den får nog varje knutte att börja gråta av lycka! 



Är den cool eller är den cool?? Den här faller mig i smaken lika mycket som en stor påse godis från karamellkungen!

Den här ovan skulle passa utanför ett new england hus, alltså inte hos vårat old swedish house.
 Så jävla snygg!! Sliten som få.. den har levt ett hårt liv!
Meeen det slutar väl med en Bruka =)

4 kommentarer:

  1. Hej kul att du kickade in hos mig :)
    tack va roligt att du gillade iden med mosaiken :)
    Å vilka coola brevlådor!!!
    nr 3 uppifrån va ju bara så cool den hade jag haft här hemma om jag hade chansen.
    riktigt cool.

    SvaraRadera
  2. pysseliten.blogg.se17 november 2010 kl. 21:54

    Hitta dig gemon isa :) Kul att hitta nya bloggar .Så fin stugan var inne och ute med givetvis .

    SvaraRadera
  3. Underbar den med nummerplåtarna!!!

    Ha en skön fredag!!


    Maliin

    SvaraRadera
  4. Här kommer en varm vinter kram från mig till dig!/ Petra

    SvaraRadera